تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل توقیف اموال + تهران + کرج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به مبحث وکیل توقیف اموال + تهران + کرج اشاره شده است. شما برای انجام مشاوره حقوقی در مورد توقیف اموال می توانید با بهترین وکیل تهران از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

 

در بسیاری از پرونده های مالی و دعاوی حقوقی که در قوه قضاییه به آن ها رسیدگی می شود نیاز به مشاوره با یک وکیل توقیف اموال برای تامین خاسته به منظور تامین مطالبات و جبران خسارت های مالی خواهان می باشد.

وکیل توقیف اموال+تهران+کرجوکیل توقیف اموال+تهران+کرج

توقیف اموال تامین خواسته به این معنی است که خواهان قبل از از طرح دعوا از دادگاه درخواست توقیف اموال خوانده را می‌کند. این موضوع به جهت آنکه ممکن است فرد در زمان دادرسی یا در طول طرح دعوا اقدام به فروش یا انتقال اموال کند، یک وکیل خوب باید در این مسیر همراه شما باشد؛ می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل استفاده کنید.

توقیف اموال از جمله ضمانت‌های اجرای قانون است که برای دائمی یا طلبکار در نظر گرفته می‌شود. قانون این اجازه را به دائمی می‌دهد تا بتواند در سریع‌ترین زمان اعاده حقوق خود و وصول مطالبات کند. اما این عمل شرایط و قوانین مخصوص دارد که برای پیگیری درست بهتر است، به وسیله وکیل توقیف اموال انجام شود. این مطلب در صدد است که معرفی و علت وجود داشتن وکیل توقیف اموال را شرح دهد.

نکاتی که وکیل توقیف اموال باید به آن آگاه باشد

یک، وکیل توقیف اموال باید ارزیابی شود. وظیفه توقیف اموال به عهده دایره اجرای احکام می‌باشد. از طرفی اجرای احکام باید بدون تاخیر نسبت به توقیف اموال اقدام شود. دو، اموال محکوم علیه به میزان محکوم و هزینه اجرای احکام توقیف می‌شود. سه، شخصی که اموال آن توقیف شده، این حق را دارد که تنها یک مرتبه خواستار تبدیل مال توقیف شده به مال دیگر شود. چهار، این مال نباید از جهت قیمت در فروش کمتر از اولین مال باشد. پنج، در صورتی که اموال توقیف شده باشد. فرد حق معامله کردن نسبت به آن مال را ندارد. شش، نظر کارشناس نسبت به اموال به اطلاع دو طرف می‌رسد و هر دو طرف می‌توانند نسبت به مبلغ اعلام شده اعتراض کنند که این اعتراض بهتر است از طریق وکیل توقیف اموال انجام شود.

پس از ارزیابی اموال به صورت موقت به شخص حافظ تحویل داده می‌شود و اموال غیر منقول در اختیار مالک یا متصرف قرار می‌دهد. به همین دلیل مال توقیف شده را پس با استفاده از مزایده به فروش می‌گذارد.

وکیل توقیف اموال باید بداند در روز و محل مزایده هر شخصی می‌تواند حاضر شود و برای خرید اقدام کند. این اشخاص می‌توانند شامل هر دو طرف دعوا یعنی محکوم الله و محکوم علیه نیز ‌شود. البته مسئولان اجرا و کارشناس یا بستگان آنان حق شرکت ندارند. در برخی موارد برای مال مشخص شده هیچ خریدی وجود ندارد. در این موقع محکوم الله می‌تواند از سه جهت حق خود را بگیرد. یک، اقدام به معرفی مال از محکوم علیه کند. دو، اموال توقیف شده را معادل طلب خود بپذیرد. سه، مزایده را یک بار دیگر اجرا کند. اگر مال توقیف شده خریداری پیدا کند، فروخته می‌شود. در غیر این حالت محکوم الله می‌تواند مال خود را به تصرف درآورد و در صورت قبول نکردن محکوم الله مال به محکوم علیه برگشت داده می‌شود. وکیل توقیف اموال باید از تمامی این موارد آگاه باشد، تهران وکیل می‌تواند بهترین وکیل توقیف اموال را به شما معرفی کند.

دستور موقت یکی از فعالیت‌هایی که وکیل توقیف اموال برای شما انجام می‌دهد، دستور موقت می‌باشد. دستور موقت به شرح ذیل می باشد: این اصطلاح ممکن است برای بسیاری از افراد آشنا باشد. دستور موقت یا دادرسی مدنی از طرف دادگاه مبنی بر توقیف اموال یا انجام عملی از امری صادر می‌شود. این دستور معمولاً تاثیر زیادی در اصل دعوا ندارد و در واقع مربوط به تأمین خواسته می‌باشد که برای طلب یا مال معین است برای آنکه دستور موقت صادر شود، موضوع دعوا باید مطرح شود یا قابل مطرح شدن باشد از این رو درخواست برای دستور موقت قبل از طرح دعوا قابل پیگیری می‌باشد. در این صورت خواهان ملزم است تا ظرف بیست روز پس از تاریخ صدور دادخواست را ارائه کند. در غیر این حالت طبق درخواست طرف مقابل دستور موقت رفع می‌شود.

وکیل توقیف اموال راه را برای شما آسان‌تر می‌کند. مرجعی که باید درخواست صدور دستور موقت را به آن ارائه دهید، دادگاهی می‌باشد که وظیفه رسیدگی به دعوا را به عهده دارد. از طرفی همین دادگاه تشخیص می‌دهد که صدور دستور موقت تا چه میزان فوری و ضروری است. وکیل توقیف اموال است که کارهای تان را به سرعت پیگیری می‌کند.

یکی از راه های وکیل توقیف اموال برای توقیف اموال از طریق آن اقدام کند، اداره ثبت می‌باشد. بر اساس ماده ۲ آیین‌نامه اجرای مفاد اسناد رسمی در صورتی که اسناد رسمی لازم الاجرا در دست باشد، می‌توان نسبت به اجرای ثبت توقیف و اجرای حکم از طریق دادگاه اقدام کند. برخی از کارهای حقوقی ممکن است در ظاهر ساده باشد ولی در عمل و پیگیری پیچیدگی زیادی دارد که بدون تجربه و علم کافی نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید.

توقیف اموال یکی از این موارد است که برای اقدام آن باید علم و تجربه کافی داشته باشید. برای همین می‌توانید به وکیل توقیف اموال برای گرفتن مشاوره اقدام کنید. تیم حقوقی تهران وکیل با مجموعه‌ای که شامل وکلای مجرب و برجسته و پایه یک دادگستری می‌باشد، آمادگی پذیرش دعوای مربوط به توقیف اموال هستند. در این زمینه می توانید از وکیل توقیف اموال کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند و هدف آنها رضایت مشتری است.

به دلیل تعداد بسیار زیاد این پرونده ها بحث توقیف اموال و قوانین مرتبط با آن جزو مهم ترین قوانین قضایی محسوب می شوند که برای بسیاری از مالباختگان یا طلبکاران در پرونده های مالی اهمیت ویژه ای دارند.

در صورتی که شما هم به عنوان یک مالباخته به دنبال وکیل متخصص توقیف اموال باشید بهتر است که ابتدا دید بهتری در مورد نحوه توقیف اموال و انواع آن به دست آورید و با اهمیت مشاوره با یک وکیل توقیف اموال برای شناسایی اموال خوانده بیشتر آشنا شوید.

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از موسسات حقوقی معتبر در تهران است که در صورت نیاز به مشاوره در مورد تامین خاسته و توقیف اموال می تواند اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهد. این موسسه می تواند در صورت نیاز بهترین وکیل توقیف اموال را برای مشاوره به شما پیشنهاد کند.

ما در ادامه در ارتباط با انواع توقیف اموال صحبت خواهیم کرد و شما را انواع اموال منقول و غیر منقول که امکان تامین خاسته با شناسایی آن ها وجود دارد آشنا خواهیم کرد. در این راستا سوالات بسیار زیادی را پاسخ خواهیم داد و در نهایت نگاهی به ویژگی های بهترین وکیل متخصص توقیف اموال برای دریافت مشاوره خواهیم نمود.

https://www.tehran-atorney.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%82%D8%A7%DA%86%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8Cوکیل توقیف اموال+تهران+کرج

اهمیت توقیف اموال و تامین خاسته

با توجه به این که خوانده و یا فرد بدهکار ممکن است در طول رسیدگی به پرونده اموال خود را بفروشد و یا این که آن ها را مخفی کند، بحث توقیف اموال و انجام به موقع آن بسیار مهم است و برای همین توقیف اموال را یکی از مهم ترین مراحل در رسیدگی به بسیاری از پرونده ها مالی به منظور حصول نتیجه مطلوب می دانند.

به این منظور خواهان و یا کسی که ادعای طلبکار بودن از خوانده را دارد می تواند برای این که خوانده اموال خود را نفروشد و یا مخفی نکند تقاضای توقیف آن ها را بنماید.

این کار می تواند پس از صدور حکم نهایی و یا قبل از آن صورت پذیرد و باعث می شود که امکان وصول طلب پس از پایان دادرسی و صدور حکم پرونده با استفاده از اموال توقیف شده وجود داشته باشد.

نکته مهم:

با توجه به اهمیت توقیف اموال در پرونده های مالی، بسیاری از کارشناسان حقوقی می گویند بهتر است در صورتی که از کسی طلبکار هستید و قصد پیگیری دعاوی خود برای وصول طلب خود را دارید، قبل از تشکیل پرونده با یک وکیل توقیف اموال مشورت کنید تا از همان ابتدا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

انواع توقیف اموال در پرونده های قضایی

همان طور که گفته شد دستور توقیف اموال یکی از دستوراتی است ممکن است بنا به دلایل متعددی در پرونده های مالی برای وصول بدهی یا جبران خسارت های وارده به مالباخته صادر شود. از مهم ترین پرونده هایی که در آن ها ممکن است برای تامین خواسته و یا جبران خسارت های وارده نیاز به توقیف اموال خوانده باشد موارد زیر هستند:

  • توقیف اموال برای مطالبه وجه چک
  • توقیف اموال در اختلاف بین کارفرما و کارمند یا کارگر
  • توقیف اموال برای مواردی مانند مطالبه مهریه

البته علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ممکن است که بنا به هر دلیلی که شما از فرد دیگری طلب داشته باشید و یا خسارت های مالی به شما وارد شده باشد، بتوانید با کمک یک وکیل توقیف اموال زودتر موفق به جبران خسارت های مالی وارد شده به خود شوید.

توجه داشته باشید که بر صدور دستور قضایی برای توقیف اموال شرایط و ضوابط خاصی حاکم است که در ادامه به تعدادی از ان ها در قالب سوال و جواب پرداخته خواهد شد.

چه اموالی را می توان توقیف کرد؟

یکی از سوال هایی که توسط مالباختگان و یا طلبکاران در پرونده های مالی زیاد پرسیده می شود این است که چه اموالی را می توان توقیف کرد؟

اموال قابل توقیف با دستور قضایی به دو دسته مهم تقسیم می شوند:

  • اموال منقول
  • اموال غیر منقول

به طور کلی هر نوع دارایی را می توان به دو دسته دارایی منقول و دارایی های نامنقول تقسیم کرد.

اموال منقول

منقول به معنی قابل نقل است و اموال منقول به دارایی های قابل نقل یا قابل حمل گفته می شود و به مواردی مانند خودرو، طلا، نقره و پول گفته می شود که می توان آن ها را از مکانی به مکان دیگر منتقل نمود.

اموال غیر منقول

غیر منقول به معنی غیر قابل نقل است که به زمین، خانه، ملک ، مغازه ، ملک تجاری ، زمین کشاورزی و کارخانه یا هر نوع دارایی گفته می شود که امکان انتقال آن از محلی به محل دیگر وجود ندارد.

بسیاری از اموال منقول و غیر منقول را می توان مطابق قانون و با توجه به دستورالعمل های موجود که در قوانین قضایی به آن ها تصریح شده است توقیف نمود.

در صورتی که آشنایی کافی با این قوانین ندارید یک وکیل توقیف اموال می تواند به شما در این راه کمک کند. البته ما در ادامه سعی می کنیم به شما در این راه کمک کنیم.

وکیل توقیف اموال+تهران+کرجوکیل توقیف اموال+تهران+کرج

کدام یک از اموال را توقیف کنیم؟

یک سوال مهم که در ارتباط با توقیف اموال وجود دارد و هنگامی پرسیده می شود که فرد بدهکار یا خوانده اموال متعددی برای توقیف داشته باشد، این است که کدام یک از اموال خوانده را توقیف کنیم؟

به طور کلی تصمیم گیری در مورد این که کدام یک از اموال منقول و یا غیر منقول یک فرد را توقیف کنید با شما می باشد (البته به طور حتم مشاوره تخصصی با وکیل توقیف اموال به شما کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه ها را برای توقیف انتخاب کنید).

ما در بخش های بعد در مورد شناسایی اموال افراد برای توقیف صحبت خواهیم کرد. اما اگر در حال حاضر اموال فرد مورد نظر را برای توقیف شناسایی کرده اید و می دانید فردی خانه ، ملک تجاری ، حساب بانکی ، خودرو و یا انواع کالاها و حتی کارخانه و کارگاه برای توقیف دارد بهتر است که حتما با یک وکیل متخصص توقیف اموال مشورت کنید تا راهنمایی های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

آیا می توان اموال مشاع را توقیف نمود؟

یک سوال مهم دیگر در ارتباط با اموالی می باشد که چند نفر در آن شریک هستند، امکان توقیف آن ها می باشد. به نظر شما آیا می توان اقدام به توقیف اموال مشاع که دو یا چند شریک دارند نمود؟

شما می توانید در صورتی که فرد بدهکار بخشی از یک نوع دارایی را داشته باشد، ضمن توقیف آن نسبت به فروش آن با مزایده ضمن طی مراحل قانونی اقدام کنید.

مواد 137 و 140 قانون اجرای احکام مدنی که در سال 56 تصویب شده اند این امکان را به فرد می دهند تا امکان درخواست توقیف و به مزایده گذاشتن اموال منقول مشاع که متعلق به خوانده هستند را پس از محکومیت او داشته باشند.

زمان مناسب برای توقیف اموال

شما می توانید قبل از اقامه دعوی خود در محاکم قضایی یا در حین رسیدگی به پرونده و یا بعد از صدور حکم با تنظیم یک درخواست تقاضای توقیف اموال خوانده را بنمایید.

در همه حالات ذکر شده در بالا باید درخواست خود را به دادگاهی که صلاحیت لازم برای رسیدگی به اصل پرونده را دارد تحویل بدهید تا اقدامات لازم به عمل آید. برای همین بهتر است به محض شناسایی اموال فرد مورد نظر نسبت به توقیف آن ها با دستور قضایی اقدام کنید.

نکته مهم:

در صورتی که شما قبل از طرح دعوای اصلی خود اقدام به درخواست توقیف اموال بنمایید باید ظرف 10 روز پس از آن نسبت به تنظیم و ثبت دادخواست اصلی خود اقدام کنید. در غیر این صورت درخواست توقیف اموال شما رد خواهد شد.

البته این در صورتی خواهد بود که خوانده تقاضای لغو توقیف اموال را پس از ده روز بنماید. در غیر این صورت درخواست توقیف اموال لغو نمی شود.

در هر صورت توصیه می شود هر چه زودتر پرونده اصلی را با تنظیم دادخواست به جریان بیندازید، در غیر این صورت ممکن است با لغو درخواست توقیف اموال مشکلات بیشتری در انتظار شما باشد و به تامین خاسته خود نرسید.

وکیل توقیف اموال+تهران+کرجوکیل توقیف اموال+تهران+کرج

آیا می توان به درخواست توقیف اموال اعتراض کرد؟

بله. خوانده یا فردی که اموال او توقیف شده است می تواند با اعتراض خود درخواست لغو درخواست توقیف توقیف اموال را بنماید. اما مورد قبول واقع شدن این اعتراض تابع ضوابط و شرایطی است که در قانون مشخص شده است. در صورت نیاز می توانید در این مورد یا وکیل متخصص توقیف اموال مشورت کنید.

آیا قرار تامین خاسته یا توقیف اموال ابلاغ می شود؟

با توجه به این که ممکن است فرد بدهکار یا خوانده خیلی سریع اموال خود را مخفی و یا واگذار کند، ابلاغ و اجرای قرار تامین خاسته باید با سرعت انجام شود.

به طور معمول این قرار ابتدا به فرد ابلاغ می شود و بعد به سرعت اجرا می شود. اما در صورتی که این احتمال وجود داشته باشد که مالی که قرار است توقیف شود به سرعت منتقل شود و یا از دسترس قانون خارج شود. ممکن است که ابتدا توقیف اموال مانند حساب بانکی انجام شود و پس از آن به خوانده ابلاغ شود.

آیا اگر کسی اقدام به توقیف اموال ما بنماید می توانیم از او طلب خسارت کنیم؟

در صورتی که فردی در پرونده ای که در نهایت مشخص می شود حقی نداشته است اقدام به توقیف اموال شما بنماید، پس از مشخص شدن بی حقی او می توانید از او به دلیل توقیف اموالتان درخواست خسارت کنید. در این حالت حتی نیازی به طی تشریفات قانونی برای دریافت خسارت وارده به شما نخواهد بود.

حتی در صورتی که این احتمال وجود داشته باشد که پس از صدور حکم، رای بر بی حقی خوانده داده شود، او می تواند از دادگاه تقاضا کند تا دستوری برای تامین خسارت ناشی از قرار تامین خاسته صادر کند.

در این حالت دادگاه ممکن است با خواسته خوانده موافقت کند و برای قرار تامین به خواهان مهلت بدهد تا رسیدگی به پرونده از سر گرفته شود. در غیر این صورت دادخواست خواهان برای توقیف اموال نیز رد می شود.

در این حالت خواهان می تواند در صورتی که مطمئن است که با صدور حکم خوانده محکوم به پرداخت خسارت های مالی می شود، برای تسریع در روند دادرسی وجه نقدی را به ازای مالی که توقیف شده است به صندوق دادگستری واریز کند. یا این که درخواست تبدیل مال توقیف شده به مال دیگری را بدهد.

در صورتی که موارد ذکر شده برای شما پیچیدگی دارد و امکان پی بردن به پیچیدگی ها و روند قانونی تامین خاسته و یا توقیف اموال را برای هر یک از طرفین در دعاوی حقوقی ندارید می توانید با وکیل متخصص توقیف اموال مشورت کنید تا هر یک از موارد ذکر شده در بالا را برای شما به طور کامل توضیح دهد.

وکیل توقیف اموال+تهران+کرجوکیل توقیف اموال+تهران+کرج

آیا می توان مال توقیف شده را منتقل نمود؟

روشن است که اگر اموال شما توقیف شده باشد حتی اگر آن را منتقل کنید و برای مثال با تنظیم قولنامه بفروشید، این قولنامه باطل است.

خسارت وارده احتمالی به اموال توقیف شده چگونه محاسبه می شود؟

دادگاه تشخیص می دهد که چه میزان خسارت به مال توقیف شده وارد شده است و در صورت نیاز باید پرداخت شود. ممکن است این خسارت تا بیست درصد خاسته باشد. اما در هر صورت بهتر است اموالی را برای توقیف انتخاب کنید که خسارت ناشی از توقیف آن ها برای خوانده حداقلی باشد تا در آینده از مشکلات احتمالی ناشی از توقیف اموال در امان بمانید.

چه اموالی را می توان توقیف کرد؟

توقیف اموال می تواند از هر یک از اموال منقول و غیر منقول که شرایط لازم را داشته باشند صورت پذیرد. در بالا اشاره ای به این اموال و دارایی های قابل توقیف شد و در ادامه نیز به نحوه شناسایی آن ها اشاره خواهیم نمود.

به طور کلی گفته شد که می توانید اموال زیر را در صورتی که بدانید متعلق به فرد بدهکار یا خوانده است توقیف کنید:

اموال غیرمنقول که ثبت شده باشند:

زمین ، ملک تجاری ، آپارتمان ، واحدهای تجاری ، کارگاه های تولیدی ، کارخانه ، سوله و هر گونه اموال غیر منقول که متعلق به خوانده باشند.

حساب بانکی

حساب های بانکی در صورتی که در آن ها وجه نقد وجود داشته باشد از جذاب ترین گزینه ها برای توقیف اموال می باشند.

اموال منقول مانند: انواع خودروی شخصی و خودروی بارکش ، طلا ، سکه بهار آزادی ، …

اوراق بهادار

در صورتی که خوانده مالک سهام یک شرکت در بورس یا فرا بورس باشد و یا مالک هر نوع شرکتی مانند شرکت های سهامی و یا شرکت های با مسئولیت محدود باشد امکان توقیف اموال شرکت وجود دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا اگر خوانده اموال و یا وجهی نزد فرد ثالث داشته باشد می توان آن ها را توقیف کرد. باز هم توصیه می کنیم بهترین گزینه را برای توقیف انتخاب و به دادگاه معرفی کنید. اما سوال این است که چگونه بهترین را برای توقیف پیدا کنیم؟

چگونه اموال قابل توقیف را پیدا کنیم؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که ممکن است برای طلبکاران و یا خواهان در پرونده وجود داشته باشد این است که چگونه اموال خوانده را برای توقیف پیدا کنیم.

به طور حتم یک وکیل متخصص توقیف اموال می تواند به شما راهنمایی های جامعی را برای یافتن اموال منقول و یا غیر منقول خوانده ارائه کند.

شما می توانید از دادگاه نیز دستورات لازم را برای شناسایی اموال خوانده دریافت کنید. برای مثال در صورتی که فکر می کنید خوانده در حساب های بانکی خود پول دارد می توانید از دادگاه بخواهید که دستور لازم برای توقیف حساب های بانکی او را صادر کند.

دادگاه در صورتی که لازم باشد با درخواست شما موافقت می کند و دستور توقیف کلیه حساب های فرد در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را صادر می کند.

البته پیدا کردن اموال غیرمنقول در صورتی که اطلاعی از ان ها نداشته باشید به سادگی حساب بانکی نیست، در این حالت ممکن است یک وکیل متخصص توقیف اموال بتواند کمک زیادی در این راه به شما بکند و مشاوره های خوبی را برای شناسایی اموال غیرمنقول خوانده در اختیار شما قرار دهد.

اما سوال مهم این است که چگونه می توان بهترین وکیل توقیف اموال را پیدا کرد، این سوالی است که در بخش های پایانی به آن خواهیم پرداخت.

چگونه بهترین وکیل توقیف اموال را انتخاب کنیم؟

حال که در مورد نحوه توقیف اموال صحبت کردیم، با توجه به این که بسیاری از افراد به دنبال بهترین وکیل تضمینی توقیف اموال هستند. ممکن است شما هم به عنوان خواهان پرونده به دنبال یک وکیل متخصص توقیف اموال برای شناسایی اموال خوانده و صدور دستور قضایی برای توقیف آن ها باشید.

توجه داشته باشید که سابقه کاری یک وکیل در کمک به مردم برای توقیف اموال می تواند مهم ترین معیاری باشد که باید برای انتخاب یک وکیل متخصص توقیف اموال باید مدنظر داشته باشید. به این منظور تلاش کنید تا یک جلسه از مشاوره وکیل انتخابی خود استفاده کنید و در مورد اطلاعات او در مورد نحوه توقیف اموال و کمک هایی که می تواند به شما بکند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به طور حتم این یکی از بهترین روش ها برای یافتن بهترین وکیل توقیف اموال در تهران و یا شهر محل سکونت شما خواهد بود.

وکیل توقیف اموال+تهران+کرجوکیل توقیف اموال+تهران+کرج

شما همچنین می توانید در صورت نیاز با ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید تا با معرفی یک وکیل تضمینی توقیف اموال امکان شناسایی و توقیف اموال فرد مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان فراهم کنیم.

موسسه تهران وکیل با دارا بودن صدها وکیل مجرب ظرفیت های بالایی برای ارائه خدمات در پرونده های قضایی و تامین خاسته در پرونده های مالی دارد که فرصت خوبی برای بهره برداری از آن ها برای شهروندان محترم خواهد بود.

همچنین امکان مشاوره حقوقی آنلاین فوری در هرکجای ایران که باشید برای شما عزیزان فراهم شده است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *